Jump to content
Karma’s Hat

[Finnish] Suomalaiset heput 2.0

Recommended Posts

On 24.5.2016 at 9:42 PM, orange~ said:

Kannatti näköjään löytää MH:n suomi topic, sen verran korkee laatusta juttua :'D

 

 

tää koko ketju on ainut syy käydä MH:ssa, sitä voi sitten selailla vaan näitä paskapostailuja päivästä toiseen

 

ASIASTA KUKKARUUKKUUN, kukaan tulossa gazetteen? @allisapp @Carmelzors @Slsr @Koike @Disposable @orange~ etc ketä teitä suomijuntteja nyt olikaan

 

Satuin saamaan kaksi lippua 70€, 35€ viitsinkin maksaa gazetten näkemisestä. 55€ on kyllä niin helvetin suolanen hinta, että sitä en olisi kyllä tollasesta paskabändistä maksanut.

 

Tässä vielä vanha ja erittäin hyvä suomimeemi.

 

http://imgur.com/YUztjYK

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo shitposting on korkeempaa taidetta

 

mulla oli jo lippu tonne, sain sivuteitse parilla kympillä. Jos oikeen varoissani olisin ollut, olisin voinut ehkä täydenkin hinnan maksaa. ehkä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisi ollut ehkä läpällä visiitin arvoinen eventti ellei olisi ollut tota sfääreihin ulottuvaa hintaa/hinnastoa + erittäin huonoa makua niiden viime suomikeikasta. (joojoo ton saa kyllä pilkkahintaan mitä ihmeellisempien weeboyhteyksien kautta *winkwink* mutta evvk, sorge)

 

Siis the fuck, ainoa mielenkiintoinen japaniakti tälle vuodelle olisi

MWAM-fancies.jpg

 

Tuska Open Airissa. Ei hirveesti eroa B-luokan VKstelijöistä jotka tänne kömpivät mutta jännää skeidaa anygays.

 

Kek.

Edited by Alroy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai olis tuskassa? damn... no ei kyl oikeesti. aika karmeeta kuraahan man with a mission on. mut kiva niille jotka tykkää ^^

tuska on muutenkin liian kallis mun budjetille. Tälle kesälle ihan tarpeeks rahanmenoa tiedossa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, paradoxal said:

 

 

tää koko ketju on ainut syy käydä MH:ssa, sitä voi sitten selailla vaan näitä paskapostailuja päivästä toiseen

 

ASIASTA KUKKARUUKKUUN, kukaan tulossa gazetteen? @allisapp @Carmelzors @Slsr @Koike @Disposable @orange~ etc ketä teitä suomijuntteja nyt olikaan

 

Satuin saamaan kaksi lippua 70€, 35€ viitsinkin maksaa gazetten näkemisestä. 55€ on kyllä niin helvetin suolanen hinta, että sitä en olisi kyllä tollasesta paskabändistä maksanut.

 

Tässä vielä vanha ja erittäin hyvä suomimeemi.

 

http://imgur.com/YUztjYK

 

 

@paradoxalEn oo tulossa gazettee kattoon, oon muilla mailla silloin : ... 

Edited by Slsr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tulossa taas reportterina gazeen! 8D Suunnitelmissa olisi myös juopotteleminen, eli mukaan vaan jos innostaa.

 

Ei oo ikinä muuten ollut näin puolisuunnitelmissa keikka, yleensä on ollut selvät sävelet että kenen seurassa keikalle jne...

 

Niioo, MWAM kiinnostaisi ihan helvetisti, mutta töiden kesäsesongin takia en varmaan pääse... :<

Edited by allisapp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos On the Rocks on se sama paikka missä viimeks nähtiin porukalla (Maria/Otto tietänee) niin eiköhän se varmaan käy - nyt jos vaan aikataulu ja innostus sallii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei Gazettea kestä selvin päin, joten varmaan alottelen ennen keikkaa, ja keikan olen anniskelualueella. :D:D:D Viimeksi kun olin Miyavia katsomassa Circuksessa, niin siellä oli ainakin hemmetin hyvin järjestetty anniskelualue, sieltä näki tosi hyvin lavalle!

 

Mun kavereista on tulossa @kasupaa ja yksi kaveri pikkusiskoineen, kumpikaan ei ole MH:ssa.

 

Ja koska toi on perjantai, niin totta kai sen jälkeen voi lähteä johonkin \m/ @orange~, olet uusi täällä jne mutta siis totta kai olet enemmän kuin tervetullut liittymään seuraamme! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

heii juu ehdottomasti oon tulossa messiin. Mulle kelpaa perseily ennen ja jälkeen keikan. @Carmelzors mukaan kanssa! ^^

 

Mullakin saattaa olla siellä jotain tuttuja, mutta lähtökohtasesti yksin liikkeellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi kaikille, uutena suomityyppinä heti eksyin tännekin!

 

Gazetteen en oo tulossa keikalle asti, koska en oikeen kuuntele... Viimeksi eksyin kyllä keikalle kun ostin lipun halvalla jonosta.  Mutta paria kaveria varmaan tulen nyt moikkailemaan. Onko täällä miitin tynkää siis tiedossa? :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heei! hienoa saada lisää suomalaisia tänne! ^^

 

Ilmeisesti jonkinlainen miitti olisi tulossa vähintääkin keikan jälkeen(?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, orange~ said:

Heei! hienoa saada lisää suomalaisia tänne! ^^

 

Ilmeisesti jonkinlainen miitti olisi tulossa vähintääkin keikan jälkeen(?)

 

Juu ilmeisesti olisi jotain miitin tynkää tulossa :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varmaan voisi mennä suoraan jonnekin. Haluaako joku (orange ja haido) antaa esim. yhteystietonsa/nimensä tjn, että voi ottaa yhteyttä FB:ssä tai Whatsappissa? Vai mitä tehdään?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitoin allisapp:lle yhteystiedot yv:nä FB chattiä varten. Itselläni ei Whatsappia ole.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oonko muuten ainut ketä vituttaa ihan silmittömästi, että Nokubura skippaa Suomen? Olisin pitkästä aikaa halunnut päästä moshaamaan kunnolla :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinänsä vituttaa joo,  mutta toisaalta mulla on jo aluillaan suunnitelmia lähteä niiden perään. Jos onnistuis vielä saamaan yöpaikan vaik joltain MH-tyypiltä, niin ei olis välttis kauheen kallis reissu (:

 

Voi olla että damissa saattais olla yks tuttu kanssa niihin aikoihin liikkeellä...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, orange~ said:

sinänsä vituttaa joo,  mutta toisaalta mulla on jo aluillaan suunnitelmia lähteä niiden perään. Jos onnistuis vielä saamaan yöpaikan vaik joltain MH-tyypiltä, niin ei olis välttis kauheen kallis reissu (:

 

Voi olla että damissa saattais olla yks tuttu kanssa niihin aikoihin liikkeellä...

 

Joo itse oon niin kasuaali fani, etten todellakaan lähtisi 25 min sporamatkaa pidemmälle katsomaan niitä. Mutta silti, plääh. Kaikki kivat aina skippaa Suomen kokonaan ja tänne tulee vaan jotain noloja Satsukeja ja gazeja :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

:'D true dat.

 

Emmäkään nyt niin paljoa fanita, mut matkustelu on muuten vaan kivaa ja tollaset antaa aina jonkun tekosyyn lähteä vähän kehä III:sta kauemmas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...