Jump to content
sai

[Dutch] Nederlanders, verenigt u! 2.0

Recommended Posts

Guest Magatsu

maar dan toch op van die festivaltjes waar sowieso mensen op af komen?

 

 

maar dat gaat toch nooit met VK bandjes gebeuren.. die op een festival te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

/jumps in upper neighbours' thread

 

Ik vergeet steeds weer dat ik polysics al live heb gezien :/ En Dir en grey heeft hier randomly ooit ook op een festival gestaan.

 

/sneaks back out

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel mensen kunnen daarin? Ik zou gokken dat bands als Polysics minder publiek trekken dan een random VK band (omdat daarbij altijd nog mensen gaan die gewoon gaan omdat 't Japanners zijn en VK is, een soort van vaste basis).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

toen ik naar Guitar Wolf ging konden er maar zeg maar max 50 mensen denk ik binnen. maar dat was in Utrecht in die DB's en Tilburg 030kleine zaal

o.o achja.

 

 

de meeste mensen gaan omdat het VKei is. niet omdat het japanners zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zei ik ook. Japanners die VK zijn. Als je echt goed vergelijkingsmateriaal wilt zou je moeten kijken hoeveel mensen komen opdagen als Europese VK bands zouden komen optreden, zoals Seremedy. Maar dan is 't vast weer van "ZE ZIJN NIET JAPANS, DUS MOGEN ZE GEEN VK ZIJN."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

zolang ze knap zijn is dat heus geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop in ieder geval dat A nog eens terugkomt. Ik kon vorig jaar niet gaan omdat ze net in de week van mijn eindtentamens kwamen (zo'n toets die ik moest halen voor genoeg studiepunten te krijgen, dus ik had niet echt veel keuze 8| )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Magatsu

a komt terug. vast volgend jaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ik denk dat ze wel terug komen. :lolita_love:

Al waren er niet veel mensen op 't concert in Nederland, volgensmij waren 't net 2-3 rijen maar ze waren perfect live.

Nimo's vocals zijn net zo goed als de CD's die ze uitbrengen, merkte weinig verschil en de bass plays van Toshi waren toen zo veel beter te horen live, echt gaaf :'D En Rookie's lying on the ground violin play was genius!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er hier ook songfestival kijkers?

Wat vinden jullie van Birds, zal het scoren?

Ik zelf vind wel dat het eindelijk eens een volwassen sound is die Nederland stuurt. En Anouk's attitude lijkt ook mee te vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

~ Jaa!

 

Ik denk dat we dankzij de vakjury wel de finale moeten halen (als Anouk het live ook een beetje goed doet maar daar twijfel ik niet aan), vrees alleen dat de gemiddelde songfestival kijker het nummer te saai gaat vinden om ook een beetje een goede positie te bemachtigen uiteindelijk..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nooit zo bezig met het Songfestival, maar Anouk is een goede performer die vast wel een goede show neerzet. Gooi wat vuurwerk erin en wat lichtflitsen en de show is gemaakt, denk ik. Zolang het maar niet zo'n drama wordt als vorig jaar. Joan's zang was gewoon niet goed, dus ik begrijp wel dat we niet door waren. Hoe gaat het met stemmen trouwens? 50/50? Helft publiek, helft vakjury?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motherfuckinh EMS post.

Maandag verstuurd nog geen update van waar mijn pakketje nu is.

Staat nog steeds op, 「09/16/2014 19:32 Dispatch from outward office of exchange」

Dus na 3 dagen onderweg te zijn is het nog steeds niet in nederland oO

Of zijn ze hier te lam om de status aante passen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook contact opnemen met postnl en even je trackingcode aan hen door te geven, als het goed is zouden zij ook kunnen zien of die is gearriveerd in Nederland of niet. Worth to give it a shot. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het persoonlijk eerder meegemaakt dat Japan op zijn dispatch laat wachten vanwege noodweer en dat soort zaken. Op het moment zou ik het niet weten of het land met slechte weersomstandigheden kampt, maar dit zou een optie kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou wel willen maar ik vind denhaag zo ver weg.

misschien ga ik naar keulen op 5 december. weet ik nog niet. tegenwoordig is ASTAN-MAGAZIN staff team zo groot. dus ben je al gauw overbodig. Kost me kwa reiskosten overigs ongeveer hetzelfde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh... nu weer opeens amstelveen? vaak zijn die concertjes ook in denhaag.

maar maakt kwa kosten niet veel uit. maar ik geloof dat amstelveen voor mij weer wel net wat duurder is.  plus dan moet ik bij iemand pitten. treinen rijden niet meer als het concertje is afgelopen. en dat geld hetzelfde voor keulen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...