Jump to content
sai

[Dutch] Nederlanders, verenigt u! 2.0

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik kan niet helemaal goed nederlands spreeken (of lezen) meer, maar ik wil het niet vergeten. Kunnen jullie me tv series of films in nederlands aanbevelen? Ik zal ze ergens downloaden om het taal te oefenen :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, niivozombie said:

Hallo allemaal!

Ik kan niet helemaal goed nederlands spreeken (of lezen) meer, maar ik wil het niet vergeten. Kunnen jullie me tv series of films in nederlands aanbevelen? Ik zal ze ergens downloaden om het taal te oefenen :) .

Ik kijk weinig tot geen Nederlandse series en films, maar laatst is Redbad uitgekomen. Michiel de Ruyter moet ook goed zijn. Verder heb je de hele rits aan Carice van Houten films (Zwartboek, Komt een vrouw bij de dokter, Jackie, De gelukkige huisvrouw, etc). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De films van Alex van Warmerdam die ik tot nu toe heb gezien, Ober en Borgman, waren allebei goed. Zeker aan te raden als je geen problemen hebt met vreemde soort van surrealistische shit. Z'n andere films moeten voor het grootste gedeelte ook goed zijn, maar die heb ik nog niet gezien 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als Vlaams ook mag dan heb ik misschien wel enkele interessante films in mn achterhoofd. Denk niet dat ik recent iets echt Nederlands heb gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je wel allemaal. Ik heb problemen met nederlands spreken and horen, maar niet lezen. Ik heb veel boeken en comics van nederland gebracht, daarom heb ik het taal nocht niet vergeten.

On 8/29/2018 at 10:41 AM, Lestat said:

Michiel de Ruyter moet ook goed zijn. 

Dat is een hele goede film! Er zijn goede geschiedenis films van nederland :)

Edited by niivozombie

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/29/2018 at 4:26 PM, Kaye said:

Als Vlaams ook mag dan heb ik misschien wel enkele interessante films in mn achterhoofd. Denk niet dat ik recent iets echt Nederlands heb gezien.

Natuurlijk, raad ze maar aan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...