Jump to content

lichtlune

Reincarnated Really Hot People
  • Content Count

    1619
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Reputation Activity

  1. Bitch, excuse me?!
    lichtlune reacted to nomemorial for a status update, as much as I love it, this PV straight up looks like it was pulled from a weekday mor   
    as much as I love it, this PV straight up looks like it was pulled from a weekday morning PBS show
     
     
  2. Like
    lichtlune reacted to Euronymous for a status update, it's been more than one year since Yuuki (ex unsraw) released those previews,etc.My g   
    it's been more than one year since Yuuki (ex unsraw) released those previews,etc.My guess is that he was about to debut with his new project,but something happened in the middle of the whole process.( i could be very wrong about this) The important is that he has been posting more and more from the studio,so he still working hard. Can't wait for this,love his early 2000's kei style.
  3. OHHHH HOoONEeeY
    lichtlune got a reaction from Shadowtear for a status update, ARTiCLEAR is growing on me.   
    ARTiCLEAR is growing on me. 
     
  4. OHHHH HOoONEeeY
    lichtlune reacted to saiko for a status update, So my bf said he didn't like Gauze beyond "Cage", because of Kyo's voice sounding "we   
    So my bf said he didn't like Gauze beyond "Cage", because of Kyo's voice sounding "weird" at him. 
     
    Should I dump him?
  5. LOVE!
    lichtlune got a reaction from suji for a status update, Underrated!   
    Underrated! 
     
  6. Like
    lichtlune got a reaction from Ada Suilen for a status update, NEGA was a legendary band IMO.   
    NEGA was a legendary band IMO. 
  7. Like
    lichtlune got a reaction from Paraph for a status update, NEGA was a legendary band IMO.   
    NEGA was a legendary band IMO. 
  8. Like
    lichtlune got a reaction from reminiscing2004 for a status update, Nightmare/ナイトメア may have gotten a lot of their popularity from Death Note but they de   
    Nightmare/ナイトメア may have gotten a lot of their popularity from Death Note but they deserve their place among the best visual kei bands of all time imo. Love this band! 😍
  9. Like
    lichtlune got a reaction from diryangrey for a status update, Nightmare/ナイトメア may have gotten a lot of their popularity from Death Note but they de   
    Nightmare/ナイトメア may have gotten a lot of their popularity from Death Note but they deserve their place among the best visual kei bands of all time imo. Love this band! 😍
  10. I feel ya..
    lichtlune reacted to ahnchc for a status update, Didn't realize how much I love this site until it went down LMAO   
    Didn't realize how much I love this site until it went down LMAO
  11. Like
    lichtlune got a reaction from VESSMIER for a status update, How are you guys liking new Schwarz Stein stuff? My favorite songs - Forest of Paraly   
    How are you guys liking new Schwarz Stein stuff? My favorite songs -  Forest of Paralysis and Wachtraum. 
  12. Interesting
    lichtlune reacted to lei0418 for a status update, Mejibray have started a new band! They are 8P-SB ❤️   
    Mejibray have started a new band! They are 8P-SB ❤️
  13. Like
    lichtlune got a reaction from diryangrey for a status update, Okay I gotta admit CHEDOARA slaps.   
    Okay I gotta admit CHEDOARA slaps. 
  14. Like
    lichtlune reacted to Dillinger for a status update, Kamijo Instagram Livestream of his Birthday live.   
    Kamijo Instagram Livestream of his Birthday live.
     
     
  15. Like
    lichtlune got a reaction from merchenticneurosis for a status update, Diaura and La'veil Mizeria this week. Are we back in the 90s? 😂   
    Diaura and La'veil Mizeria this week. Are we back in the 90s? 😂
  16. Like
    lichtlune got a reaction from platy for a status update, I hope DIMLIM releases a full album of songs like Vanitas.   
    I hope DIMLIM releases a full album of songs like Vanitas. 
  17. Like
    lichtlune got a reaction from Ada Suilen for a status update, 創生録 I - Birth and Confession - Continues to grow on me.   
    創生録 I - Birth and Confession - Continues to grow on me.
  18. I feel ya..
    lichtlune reacted to The Moon for a status update, remember when moi dix mois announced a new album and then nothing ever happened. i do   
    remember when moi dix mois announced a new album and then nothing ever happened. i do x
  19. Yikes
    lichtlune reacted to suji for a status update, lets get fxxxx hxxxxx!!!!!! yeah!!!!!!! fxxxxx party!!!!!!!! worst fxxxxxx thing i've   
    lets get fxxxx hxxxxx!!!!!! yeah!!!!!!! fxxxxx party!!!!!!!!
     
    worst fxxxxxx thing i've heard all year holy fxxxxxx sxxx
  20. Like
    lichtlune got a reaction from suji for a status update, Maybe I'm just getting old and this is cliche. But I feel like visual kei is in an aw   
    Maybe I'm just getting old and this is cliche. But I feel like visual kei is in an awful state right now. I can count the amount of active bands I give a shit about on one hand. I hope that changes in the foreseeable future. Maybe it's just a down year idk. 
  21. Like
    lichtlune got a reaction from karai · ebi for a status update, I hope まみれた(Mamireta) sticks around for a long time. They have a lot of potential imo   
    I hope まみれた(Mamireta) sticks around for a long time. They have a lot of potential imo. Rarely do I say that about new bands like this. 
  22. Interesting
    lichtlune reacted to Akrus for a status update, People: You are so cute. People: Is beautiful. People: Your hair is so long. People:   
    People: You are so cute.
    People: Is beautiful.
    People: Your hair is so long.
    People: Cute and cute.
    People: I love you.
    Raizo: People, I'm a boy ;3
    People: What??? A man???
    Raizo: Yes, a boy ;3
    People: You are so cute.
    People: Is beautiful.
    People: Your hair is so long.
    People: Cute and cute.
    People: I love you.
     
     
    :'D I can't
  23. Interesting
    lichtlune reacted to ghost for a status update, Just saw some Berkeley music student passing by and blasting Dir en grey's Yokan from   
    Just saw some Berkeley music student passing by and blasting Dir en grey's Yokan from his phone 😂
  24. Interesting
    lichtlune reacted to -Tetsu- for a status update, told mom that I started listening to Korn, since her music taste is nearly the same a   
    told mom that I started listening to Korn, since her music taste is nearly the same as mine and I thought she might enjoy them too ... only thing she replied was: 'oh I know who else likes them. I don't know if you still want to listen to them when I tell you ...' ?????????????????????????? WHAT THE FUCK
    what kind of logic is that???????? why the fuck should I stop listening to them just because someone I can't stand listens to them too?????

    I ... I just can't get over this.
  25. Like
    lichtlune reacted to Yuuya Miyagi for a status update, tbh, i want to go back in 2006-2011 where i had so many favorite vkei bands .   
    tbh, i want to go back in 2006-2011 where i had so many favorite vkei bands .
×
×
  • Create New...