Jump to content

saishuu

Reincarnated Really Hot People
  • Content Count

    3311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Reputation Activity

  1. Like
    saishuu got a reaction from Tokage for a status update, new arukara boysss and it's good   
    new arukara boysss and it's good
     
     
  2. Like
    saishuu got a reaction from CAT5 for a status update, new arukara boysss and it's good   
    new arukara boysss and it's good
     
     
  3. Like
    saishuu got a reaction from chemicalpictures for a status update, PIERROT's early b-sides were so good ugh   
    PIERROT's early b-sides were so good ugh
     
     
  4. Like
    saishuu got a reaction from SakuraFox512 for a status update, PIERROT's early b-sides were so good ugh   
    PIERROT's early b-sides were so good ugh
     
     
  5. Like
    saishuu got a reaction from Tanishi for a status update, PIERROT's early b-sides were so good ugh   
    PIERROT's early b-sides were so good ugh
     
     
  6. LOVE!
    saishuu got a reaction from evenor for a status update, PIERROT's early b-sides were so good ugh   
    PIERROT's early b-sides were so good ugh
     
     
  7. Like
    saishuu got a reaction from Gesu for a status update, PIERROT's early b-sides were so good ugh   
    PIERROT's early b-sides were so good ugh
     
     
  8. Like
    saishuu got a reaction from Egnirys cimredopyh for a status update, the Break Out 祭 '98 events should be mandatory viewing for younger vk fans tbh. pierr   
    the Break Out 祭 '98 events should be mandatory viewing for younger vk fans tbh. pierrot, la'cryma christi, janne da arc all together in one event at the budokan during their peak... unparalleled
     
     
  9. Like
    saishuu got a reaction from CAT5 for a status update, the Break Out 祭 '98 events should be mandatory viewing for younger vk fans tbh. pierr   
    the Break Out 祭 '98 events should be mandatory viewing for younger vk fans tbh. pierrot, la'cryma christi, janne da arc all together in one event at the budokan during their peak... unparalleled
     
     
  10. I feel ya..
    saishuu reacted to nekkichi for a status update, does anyone else desperately miss lavish, creative, well filmed pierrot PVs I've been   
    does anyone else desperately miss lavish, creative, well filmed pierrot PVs
     
     
    I've been traumatized with angelo's two latest album videos enough (and they don't even do singles anymore, so where all that promo budget at like?????)
  11. ASDFGHJKLAJGLKAG!!!!!
    saishuu reacted to evenor for a status update, Shinya playing DBD is gay culture.   
    Shinya playing DBD is gay culture.
  12. ASDFGHJKLAJGLKAG!!!!!
    saishuu reacted to evenor for a status update, Can't wait for the LOTTERIA X KISAKI collaboration in Spring!   
    Can't wait for the LOTTERIA X KISAKI collaboration in Spring!
  13. Like
    saishuu reacted to evenor for a status update, missing VANIRU   
    missing VANIRU
  14. LOLOL
    saishuu reacted to nostalgia for a status update, if (today === zeus.birthday) { ++zeus.age; return 'SGFwcHkgYmlydGhkYXksIGJybyEgSGF2ZS   
    if (today === zeus.birthday) {
      ++zeus.age;
      return 'SGFwcHkgYmlydGhkYXksIGJybyEgSGF2ZSBhIGdvb2Qgb25lLg=='; // base64
    }
  15. LOVE!
    saishuu reacted to JRD for a status update, Had to show MEGURU my collection for Panic Day. All photosets, shit ton of chekis, wh   
    Had to show MEGURU my collection for Panic Day. All photosets, shit ton of chekis, whole discography including rare VHS, posters, flyers, postcards, e.t.c. I hope it made him happy!
    http://imgur.com/a/tVK8UJd
  16. OHHHH HOoONEeeY
    saishuu reacted to nekkichi for a status update, pick one musical experience that will torture you for the rest of your life: I - Vani   
    pick one musical experience that will torture you for the rest of your life:
     
    I - Vanitas -white-
     
    II - this video
     
     
  17. Like
    saishuu got a reaction from Arkady for a status update, ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh why isn't this consider   
    ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh
     
    why isn't this considered an old school classic that's talked about everywhere smh
     
     
  18. Like
    saishuu got a reaction from Black=Right for a status update, ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh why isn't this consider   
    ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh
     
    why isn't this considered an old school classic that's talked about everywhere smh
     
     
  19. Like
    saishuu got a reaction from CAT5 for a status update, ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh why isn't this consider   
    ElDorado really did that™ with this song back in the day, huh
     
    why isn't this considered an old school classic that's talked about everywhere smh
     
     
  20. I feel ya..
    saishuu got a reaction from colorful人生 for a status update, these ~alternative versions of vanitas and 愛憎につき... in the live-dist single are sendi   
    these ~alternative versions of vanitas and 愛憎につき... in the live-dist single are sending me lmao what the fuck were they trying to achieve with those
  21. I feel ya..
    saishuu got a reaction from colorful人生 for a status update, you know who i miss? gift. truly one of the best unknown gems from mid 2000s   
    you know who i miss? gift. truly one of the best unknown gems from mid 2000s
     
     
  22. Like
    saishuu got a reaction from Zeus for a status update, since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk a   
    since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk about school?
     
    more specifically how school food punishment was perfect and how "goodblue" was criminally underrated
     
     
  23. LOVE!
    saishuu got a reaction from God for a status update, since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk a   
    since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk about school?
     
    more specifically how school food punishment was perfect and how "goodblue" was criminally underrated
     
     
  24. Like
    saishuu got a reaction from CAT5 for a status update, since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk a   
    since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk about school?
     
    more specifically how school food punishment was perfect and how "goodblue" was criminally underrated
     
     
  25. Like
    saishuu got a reaction from suji for a status update, since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk a   
    since the kids came out to play in the forum these last few days, how about we talk about school?
     
    more specifically how school food punishment was perfect and how "goodblue" was criminally underrated
     
     
×
×
  • Create New...