Jump to content

platy

Moderators
  • Content Count

    1994
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

platy last won the day on October 15

platy had the most liked content!

About platy

  • Rank
    WILLY THE BOOH
  • Birthday March 2

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Interests
    VK Bands I follow since the dawn of time:

    - Mix Speaker's, Inc.
    -SuG
    - D=out
    -the GazettE

    Other vk bands I follow:

    mamireta
    GALLO
    GRIMOIRE
    kizu
    DADAROMA
    Sukekiyo
    ぞんび
    アルルカン

    fav bands (no longer active)
    9GBO, Aicle., Phantasmagoria, Cindykate, vidoll, Femme Fatale

Recent Profile Visitors

15670 profile views
  1. platy

    Ahh the perfect gift to represent the fandom. Tbh I've been shopping around for a trash can for my kitchen and this is one of the cheapest ones I've come across. The toy cars are just a joke to show they can put whatever they want out there and the fans will buy.
  2. Oh yeah for sure. Rijin solidified it for me. This new kizu is cute, I'm not angry.
  3. platy

    With a name like that, they could've gone all out with a rain concept 😔 missed opportunity
  4. Happy quarter life crisis today! 🍻

  5. platy

    Don't suffer because of something that will probably never come out.
  6. platy

    I listened to X Japan for the first time. The only song that stands out is Xclamation. Otherwise they're just a subpar glam rock band with a god-awful vocalist
  7. platy

    But more importantly who made that illustration? They're the real star of the whole project ✨
  8. platy

    I feel this deep in my soul. The fact that I'll probably die under this work culture before anything changes is an almost unbearable reality.
  9. Hey, you. Yes, you!! Come join the trade-off 👻🍃

     

    We're gonna be getting some very interesting mixes this month.  

     

     

  10. I managed to get front row seats for the Nier Automata concert in February 😭. I think dir en grey's live will be a couple of days after this show, so I'll unenthusiastically check if there are any tix left on the day. #SecondChoice #Meh #WouldOnlyGoToMeetMHPeeps

    1. Show previous comments  5 more
    2. YuyoDrift

      YuyoDrift

      Fuuuuuuuck I think it’s sold out for Chicago :( 

    3. YuyoDrift

      YuyoDrift

      You see this is what happens when you no longer live there lol

    4. platy

      platy

      @YuyoDrift if people cry out enough they'll add a second date!! 

  11. platy

    i hate that huawei have their own earphone jack. Now my only huawei compatible earphones are broken and I have to invest into a jack adaptor dumb
  12. マチルダ's  kiseki ni iru is a straight up "tribute" to gazette's WIFE

    1. Himeaimichu

      Himeaimichu

      Ironic, knowing Wife was originally a tribute to Myaku by Dir en Grey

    2. platy

      platy

      and the cycle goes on

  13. platy

    Cow or rabbit shit would be the least worst to look at
  14. CAT5

    Actual footage of me thinking about the next tradeoff:

     

    tenor.gif?itemid=5878976

     

     

    NO RUSH THO OFC :P:D

×
×
  • Create New...