Jump to content

Shir0

Moderators
  • Content Count

    1935
  • Joined

  • Last visited

About Shir0

  • Rank
    Karma's Seiko
  • Birthday April 4

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.instagram.com/shir0__/
  • twitter
    @Shir0

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    Germany

Recent Profile Visitors

15390 profile views
  1. Shir0

    This is perfect [2]
  2. Shir0

    sounds pretty good to me tbh I'm actually really looking forward to this after their last single was so dissapointing lol
  3. Shir0

    I'd like to believe that this is actually Karma with his mom lol so cutee the song is pretty chill too
  4. Shir0

    Great news! Looking forward to previews You sure? It sounds kinda weird that someone would post a wrong set list just because they dislike a band XD
  5. Shir0

    DEATHTOPIA > VITCH but only musical vise the visuals here are so fucking great ❤️ lmao might be their most fun MV imo
  6. To all monochromians~ could y'all report this IG account for pretending to be Elazmus/using his profile pic without permisson? appreciating every heelp:)

    https://www.instagram.com/sam.haigh4/  

    1. Show previous comments  1 more
    2. Shir0

      Shir0

      @Zeus nope I dont think so? It seems like this dude is really named Sam too lol 

    3. IGM_Oficial

      IGM_Oficial

      404

    4. Shir0

      Shir0

      yeah just noticed it too the issue seems to have been cleared  tho  thanks :) 

  7. Just when I thought Suibotsu is nice but kinda missing something they completely destroyed my doubts whether I like this song or not with that last minute lol the previews sound good too looking forward to Hana saites full version
  8. Shir0

    not bad they caught my attention gonna keep an eye on them
  9. tf did I just watch I was a bit interested after reading that Levi is in there too but.. naah wtf
  10. the title scared me for a second lol well better not read too much into it for now the preview sounds really nicee Im looking forward to the full version!
  11. So anyone knows if this is Tentens new project/band? sekaiseifuku27?

     

    1. JRD

      JRD

      I think it's a one off thing. It says in the description on his twitter that it will only be played live once, on the 20th.

    2. Shir0

      Shir0

      @JRD I see I was already wondering how he'd put up a new Band so fast XD thank you 

  12. Shir0

    Im not a great fan of strong 'synth-ish' songs but to my surprise I liked the previews more than I thought too bad it's live-limited I've actually become curious about them
  13. I guess even then he'd go on hiatus at some point and start another project lol hope we will get some of this when he comes back
  14. Shir0

    Great news
×
×
  • Create New...